tisdag 25 januari 2011

Himmel...


... vad jag är gottesugen idag... Var vrålhungrig när jag körde hem från jobb, skyndade mig att laga middag och äta... Nu är jag mätt... men... så sugen på nått smarrigt. Inser att jag gör inte rätt hur jag än gör... Antingen äter jag alldeles för mycket, eller så är det för lite... Egentligen så har jag ätit färdigt för idag så när som på kvällskaffet... men jag har 9,5 Pro points kvar, så jag måste ta nått mer... Det är nämligen inte bra att äta för lite heller... Då tror kroppen att de är svält och gör sig inte av med överskotts fettet... En hårfin balans det där...

Becka och finaste Jullan-Bullan!!!


Igår var det stallet... Jag fegade ur och avbokade... Med facit i hand så är jag rätt glad för Ville Vilding uppförde sig inte precis exemplariskt... Med mina nerver där hade det blivit totalt kaos. Sen har jag ont i min axel och jag har ätit värktabletter i flera dagar för det. Men i ärlighetens namn är det inte värre än att jag kunde ha ridit... Men en positiv sak är att jag kunde filma mina kära ridkompisar....




Becka och Julita "in Action" Julle var lite busig, men inget som hindrade Becka...
Sen är det Annette och Sessan ... oxå hur fint som helst!!!

Även Oliver tog sig en ridtur...

Nu får jag nog göra en stor kopp kaffe och se om suget går över... Grrrr vad irriterande....

Kramar till alla!!!

4 kommentarer:

Storstadslivet efter 40 sa...

Gud vad vi e duktiga; jag och Becka.

Sonja T sa...

Allvarligt talat; du har inte funderat på LCHF? Eller läs lite om det iaf.... tänker just på ditt hunger o sug... jag om ngn vet hur jobbigt det är:/
Kram Sonja

Helene sa...

Lycka till med vv. Jag hoppas att du lyckas, det är du värd. Sockerberoende är inte att leka med, jag lever med det själv. När jag lyckades gå ner var det med målbilder. Fantisera!!!
Karro, du kan!!!! Du kan vara färdig i sommar, tänk det du!!!
Du vet ju att du kan, du gick ju ned massor sist!!!
Hejaheja!!!

Anonym sa...

Vad e de med din axel, vad har du gjort med den? Samma som min eller? Hoppas den blir bättre:)

Kramisar Carina