söndag 23 januari 2011

Helgen...




... har mestadels spenderats på jobb... jobbet har flutit på bra så tiden har inte kännts så lång... Men visst är det tungt nu... Speciellt psykiskt... Man känner att man inte riktigt räcker till...

Ikväll var det älsklingens tur att arbeta... Så typiskt... Jag som skulle varit och provat på Zumba ikväll... Som vanligt går vi om varandra hela tiden... Känns lite som om det inte är meningen att vi ska få spendera tid tillsammans... Imorgon är jag ledig... alla andra jobbar och går i skolan... När sen de kommer hem så ska jag och Becka till stallet... Gnäll, gnäll, gnäll...
Oliver har bakat smarriga cupcakes ikväll... Men jag var ståndaktig och lät bli... Är det inte kalas så är det ingen kaka... Men jag syndade lite med en kebab innan... Men det var ändå inom mina Pro Points så, så farligt var det inte...
Nu ska jag fortsätta att söndagsmysa med de i familjen som är hemma....
Gó Kväll....

Inga kommentarer: