måndag 17 januari 2011

Helgen som varit...


Prinsessan Bell, i nya prinsess klänningen...

Lilla prinsessan Bell är nu en liten 3 åring... Himmel så fort tiden har gått... Tycker precis att jag satt med en liten bebis...

I fedags kväll bar det av till Höganäs för att fira Bella och Faster Bente som bägge fyllde år... Det var en trevlig tillställning med nära och kära... kan inte var annt än toppenbra... Bella fick massor med fina saker i present... Bl.a kläder, vantar, docke stall, pussel...

Bella och Kusin Nicole...


Hello Kitty tårtan Farbror Lennart bakat... Mmmmm!!!



I lördags skulle jag till Viktväktarna ooch skriva in mig på nytt...

Men tji fick jag... Vaknade med ont i magen och feber... Bara till att spendera morgonen på dass, och resten av dagen i sängen... helt väck... Tack Gud, för att man blir sjuk på helgen... vet i katten hur man skulle klarat av att jaga Bella i det tillståndet... Men jag tror att det är nått skit jag fått i mig för ingen annan har blivit sjuk...

På söndagen mådde jag bra igen... lite medtagen och utan aptit annars ok... Så vi beslutade att köra kalas nr 2 för Mormor, morfar, Patsy med päron och Kim & co... Denna gången blev det hembakta kakor och hemgjord tårta... Gick nog hem bra för dom åt med god aptit... Och jag blev inte ledsen över att inte kunna klämma så mycket kakor... Även idag överöstes prinsessan med presenter... Ett litet ritbord i prinsess modell, en prinsessklänning, en keyboard, ritpapper och pennor, tiara och mobioltelefon (leksaks).

Två små kusiner med Bellas nya ritbord...

Nu ska vi snart till stallet för en härlig ridlektion... Blir det lika roligt som sist så är det toppen... Om inget annat så är det bara härligt och avkopplande att var i stallet med hästarna... Då finns inga bekymmer....

Ha det bäst!!!

Inga kommentarer: