torsdag 14 oktober 2010

Usch vad jag är trött...

... på att gå här hemma och drälla...

Bella är som gott som frisk nu... men VC rådde oss att vara hemma veckan ut eftersom Halsfluss kan man bära på ett tag innan det bryter ut... jag hoppas bara det inte bryter ut nästa vecka när vi ska till Lalandia...
Det var ju samma förra gången, då hade Bella feber från och till i en hel vecka och vi trodde att det var tänder på G, sen när Becka blev sjuk och vi gjorde halsprov så hade Bella oxå halsfluss... Hon kanske har det utan att bli särskilt dålig...
Nu har jag ringt jobb och sagt att jag stannar hemma tom. fredag så det gör jag om än det är trist...
Får iallafalll ta mig till nån affär och handla lite mat för det ekar i alla skåp här... Vår lilla affär i all ära men det blir för dyrt i längden....

Kramar till alla!!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas verkligen det gått övertills det är dags för Lalandia....
Krya på henne :)
Kramisar Carina

Linda sa...

Jag får instämma med Carina som skrev här tidigare idag: jag hoppas också att det går över till nästa fredag!! Håller alla tummarna!
Vi ses väl en snabbis på lördag, ha det bra så länge.
Kram Linda