torsdag 16 september 2010

Drogtest...



Ja, idag har jag varit och gjort mitt första och förhoppningsvis sista drogtest... Det har ju förekommit stölder av narkotiska preperat på jobb och alla vi som jobbat de aktuella dagarna blev erbjudna att visa upp skåp, handväskor och fickor för chefen och även att få göra ett drogtest hos företagsläkaren... Det gjorde jag idag alltså... Man skulle lämna ett urinprov som sedan skulle skickas för analys på Karolinska sjukhuset i Stockholm.... Men det var mycket om och men med detta... Man skulle tvätta händerna innan... sedan tejpades kranen och tvålen togs bort... man fick en liten burk att kissa i men inte nog med det , bakom en lucka stod sköterskan och kollade så att man inte fuskade med provet... Inte så privat men jag är inte blyg så det gick bra... Sedan fick man vara med när de hällde urinen i provrör och förseglade först rören och sedan i påsar och sedan skulle allt signeras... Känns bra att ha gjort det faktiskt, för jag har rent mjöl i påsen och det ska ingen annan få förstöra....

När jag ändå var i stan så blev det VV oxå... minus 0,2 kg så det får man vara nöjd med... har lovat mig själv att vara nöjd så länge det inte är +. Efter det så har jag varit hos Päronen och fixat lite med internetbank, symaskin och påbörjat operation fixa Tv boxen... fortsättning följer imorgon... Nu sak jag motionera, har inte bestämt om det blir promenad eller Mr Orbitreek....

Ha det bästa alla!!!!

Inga kommentarer: