söndag 15 augusti 2010

Scrapp & Busfabriken!

Idag har vi varit på busfabriken med Moster och Patrice och deras "gäng"... Bella härjade i 3 timmar. Vi försökte ha en liten lunchpaus men Bella hade inte tid... Satt mest och vrålade och ville ut i leklandet igen. Ganska slutkörd så somnade hon i bilen hem ca 20 min, sen var det full rulle igen...
Bella ritar på en datorskärm...


Patrice får skjuts av en storkusin...


Tro det eller ej... Men jag har fått scrappat oxå... När Bella lagt sig i lördags kväll och stefan kollade nått fiskeprogram... Det blev 2 lo:s och 2 altrade burkar... Var roligt att få scrappa igen.. man får lite ågren över alla grejjor man köpt på sig och har liggandes till ingen nytta.... men nu kom det till nytta... det var så kul att jag satt uppe till kl 2:30 i natt....


En lo med Stefan och de 2 minst kusinerna...



Globen i stockholm hösten 2009




2 gamla burkar som innehållit pulver blev såhär fina...
Vet i gudarna vad jag ska stopa i dom men nått ska jag nog komma på....

Just nu försöker jag slå Stefan i betapet... Går sådär... han vann förr omgången så nu vill jag ha revansch...


Ha det bäst!!
Kramar!!!




3 kommentarer:

Anonym sa...

Tack själv för en trevlig dag!
Betapet, de var 100år sen ja spelade de. Vi får ta en match nån kväll.
Ha de super / Tinne

Linda sa...

Så fint du har scrappat:)
Visst är det kul när lusten kommer tillbaka och det känns som om man hade kunnat sitta uppe HELA natten nära på!
Kram Linda

Storstadslivet efter 40 sa...

Tjusiga saker du gjort...vill oxså scrappa så kanske i natt =)