torsdag 26 augusti 2010

Dunderförkyld!!!

Denna fina blomman är ett grapefruktträd
som kära Syster Yster har odlat fram och gav
mig i födelsedagspresent...
Man ser tydligt på krukan att det är MIN blomma....

Ja, usch vad tråkigt det är att vara sjuk... Även om jag mår bättre idag än igår... Sitter som bäst och känner efter om jag ska friskanmäla mig till imorgon eller inte... Vill inte vara hemma mer än nödvändigt, men samtidigt så är det lika bra att vara hemma tills man känner sig riktigt bra, det är ju bara imorgon oxå sedan så är jag ledig i helgen... Sen vet man inte om man smittat nått av barnen heller... Men faktiskt så brukar jag vara sjuk själv, och sedan de andra smittar varandra.

Skulle ju åkt in till VV, men är man inte på jobb ska man inte fara rundor på anant heller... Det går fler tåg, men jag skulle väldigt gärna komma igång igen...

Nej, en kopp te till sen får jag bestämma mig...

Ha det bäst!!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tjena! Ja vet hur dukänner dig. Har varit hemma i en vecka med Patrice och har själv mått pyton. Så idag skickade vi henne på dagis och mig på jobb, efter 4 timmar ligger ja nu i min säng igen. Jävla skit! Kommer inte få nån lön alls nästa månad ju....

Krya på dig, så ska ja försöka göra de samma

Kram Tinne

Linda sa...

Krya på dig!
Det är supertråkigt att vara sååå himla förkyld.
Stanna hemma du och kurera dig över helgen så att du är fit for fight nästa vecka :)
Kram Linda

Storstadslivet efter 40 sa...

Stackaren... själv mår jag toppen men en hand i bandage och resterande av familjen klagar på halsont..klenisar =)
Vi ses senare/Annette