torsdag 15 juli 2010

Segt nu...

Ibland är det bra att Becca lånar kameran,
då får man sånna här vackra sommarbilder...


Idag håller solen till bakom molnen... En och annan regndroppe lär väl falla oxå... Känns både bra och dåligt att behöva cykla till jobb då... Kan vara skönt att det inte är så varmt medans man cyklar men det finns oxå en risk att himmlen öppnar sig och det ösregnar... ja,ja det är bara vatten och jag lär nog torka igen... Skulle jag krympa i tvätten så blir jag inte ledsen för det... =)

Men det ska iallafall var fint väder i helgen när jag är ledig... det gillas...

Många som jobbar sina sista dagar nu innan semestern... är så sugen på semester... Känner att jag redan gått ner på halvfart... Vill bara att dagarna ska gå så att det blir min tur snart...

Dags att ta tag i denan dagen... Barnen ser på Sommarlovs tv... Jag får väl fixa nån frukost...

Ha en bra dag alla....

1 kommentar:

Becca (who?) sa...

Du vet att det där molnet var ett åskmoln? (tur att jag gick in igen :S)