onsdag 7 juli 2010

I love summer...!!!!

Nu har halva denna veckan farit förbi... imorgon är en ledig dag sedan väntar en helg på jobb... Den ena efter den andra har semester nu.

Poolen är ju uppe nu och det badas för fullt... Jag har dock inte vågat mig i vattnet ännu, men det är 25 grader så jag hade nog kunnat bada...
Tänk bara för nått år sedan skulle Oliver aldrig ha hoppat i så,
utan mesat sig i och varit livrädd....

Bella tittar gärna på och slänger i saker i poolen om man inte passar henne noga.... Stenar och grus är kul att kasta i...

Om ni undrar varför det inte finns nån bild på Becka så är det för att när de badade bägge två så var dom ovänner om de flytande fåtöljerna, ingen ville ha den rosa, så jag gick in och sket i att fota dom.... Sen när Oliver badade själv lite senare och Becka tjurade så fick jag några foton....

Det har blivit en del motion denna veckan.... Känns riktigt skönt faktiskt... Jag mår våldsamt bra av att röra på fläsket... I måndags hann jag gå 45 min i gassande sol innan Stefan fiskade upp mig på vägen hem. I tisdags var det cykling till dagis, sedan sjukgymnasten och 45 min styrketräning, sedan hem och sedan till jobb.... Idag cyklade jag hem från jobb. Det blir nog till att cykla på fredag oxå... Funderar allvarligt på att cykla framöver när det finns tid för det för det är himla skönt...

Lilla Bella såg att storebror tog av sina kläder när han skulle bada och tänkte genast att hon minsann skulle prova dom... Lilla sötloppan....

Imorgon blir det nog en utflykt till Fågelparken tillsammans med Tinne och Patrice... Ska bli trevligt... Där är så mysigt och så mycket fint att titta på....

Över och Ut

Rödtjut....

2 kommentarer:

Sonja sa...

...nämen gu' vilken söt filmsnutt - sicket tålamod... eller inte, hihi! Är mäkta imponerad av att du cyklar på i denna värme - får slag vid blotta tanken, men men... det är klena jag det, hehe!

tJINGELING, sONJA

Linda sa...

Visst är det härligt med en pool i trädgården.
Bråk mellan barnen...känner igen det alltför väl; här är det ngt bråk om badleksaker varje dag och är det inte det så är det för att ngn stänker på ngn annan. Härligt med sommar! :)
Vi ses i morgon.
Kram Linda