onsdag 21 juli 2010

Helsingør!!!

Vi hade ganska tradigt idag så vi bestämde oss för att hitta på nått... Såg nått på Facebook om att Tesse & Carina & co skulle till Danmark... Varför inte... tänkte vi och klädde oss i ett nafs. Ner till Bussen... körde lite latmask stuket och åkte buss till busshållplatsen... Men vi slapp betala... Tack för det...

Mina goá ungar på färjan till Helsingør...

Bussen in till Knutpunkten och båten över till Helsingør... Ta ut pengar köpa varsin glass i glassgatan... Sms:a Tesse och fråga om de var kvar i Danmark... sen tog det bara några minuter innan vi sammanstrålade med världens goaste människor för en trevlig VARM eftermiddag... Kl 15 slutade Stefan och även han anslöt sig. Tittade lite i affärer, sen blev det en god cider på torget( fanns med flädersmak, min favvo). Jag satt en lång stund med sötaste Wilma i famnen medans hon sov så gott... Värsta myset...!!!
Tesse, Wilma & Lennart på torget...
Sen gick vi på Café Olai och åt... Jag tog som vanligt Fritterade räkor med bakad potatis... Gott... En till flädercider till det, en fick jag hjälpa Carina med hennes vin... (jag är väldigt hjälpsam)
Oliver, Stefan och delar av Bella väntar på mat...
Höganäs/ Viken bordet....
Efter det så var det nästan stängt överallt så vi styrde kosan mot bilen och åkte hem. Nu är det kaffe och slappe som gäller.
Imorgon går jag på min sista helg innan semestern... Så in i bengens skönt...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ahh ser super mysigt ut.
Mysa med Wilma, de vill jag också :(
Ja vissa har de bra, har semstern framför sig, på måndag är min slut :(

Ha de super / Tinne

Anonym sa...

Visst har vi det hur trevligt som helst när vi strålar samman, därför ni skulle bosätta er i Höganäs :), jävla tjatande, jag vet.....
Men vi tycker ju om att umgås med er....
Tack för en härlig dag!
Kramisar Canina.

Linda sa...

Så mysigt ni ser ut att ha haft!
Du har haft en lång nedräkning men nu är det inte långt kvar till din semester - skönt!!
Kram Linda