onsdag 21 juli 2010

Årets långsammaste vecka...

Ännu en av Becccas fina sommarfoton...

Nu är det "bara" 4 dagar kvar sen är det semester i 4 härliga, ljuvliga veckor... Idag är dock en ledig dag... Skönt men jag hade hellre jobbat idag och sluppit söndag... Allt för att komma närmare dessa härliga veckor när vi alla får vara tillsammans... det har inte varit mycket av den varan under våren och försommaren...


Barnen vill gärna hitta på nått, men jag känner bara för att njuta av min lediga dag och skrota rundor... Skulle så gärna vilja röja undan på framsidan men när jag tittar ut så vet jag inte var jag ska börja eller göra av allt mög, så jag går in igen... Har inte köpt en enda sommarblomma i år... vad har hänt, har helt tappat sugen.. Det måste var min 35 års kris... (skönt att ha nått att skylla på)


Då var dagens gnäll avklarat... Ha en bra dag alla underbra människor där ute...
Var rädda om varandra i trafiken...!!!

1 kommentar:

Linda sa...

Har du hittat din 35 års kris nu? :) Jag tror inte det är ngn kris, skyll på värmen - det kan man alltid göra sådana här dgr :)
Jättefint molnfoton + det på ängen häromdagen.
Vi ses på lördag, kram Linda