tisdag 15 juni 2010

Nu é de´sommarlov... woaooowow... sommarlov...

... eller sjukstuga, kan man oxå kalla det...
Becka och Bella börjar väl kvickna till med hjälp av penicillin och alvedon...
Det är inte så ofta det händer,
men när Bella sover middag är det lugnt och sköööönt!!!
Men nu är oxå Oliver dålig.... jag sitter i kö till VC för att få en tid till halsprov på honom oxå... Även Stefan hade ont i halsen igår och försökte kurera sig själv med whiskey... Verkar ha fungerat för han är på jobb idag... Får bara hoppas att jag klarar mig så att det räcker med att var hemma nu... Har egentligen viktiga saker att fixa på jobb, men självklart går mina små sjuklingar före... Och jag har bra kolleger som hoppar in... Tack för det...!!!


För att ändå lyxa till sommarlovets första dag så blev det Amerikanska pannkakor med lönnsirap och vispgrädde och varm choklad till det till frukost igår... Ganska gott med nått annorlunda ibland...

Håller på att leta recept till på lördag... Måste ju ha nått speciellt och gott... när det är Kronprinsessbröllop... Det får gärna var dåligt väder på lördag för då är det mer OK att sitta framför tv:n hela dagen och frosa i kungligheter...

Nä nu får jag hoppas VC ringer snart och ger mig en tid... Ska egentligen til Sjukgymnasten oxå idag men vi får se hur det blir med det....

Kramar till alla!!!!

1 kommentar:

Cecilia sa...

Ah, lilla loppan, hoppas hon är på benen snart igen! Och Madde vill ha tillbaka sin ridkompis!!!