torsdag 24 juni 2010

Ledig dag...

Mina 2 tjejer, idag för 2 år sedan....


Är ledig idag... Bella är feberfri, men hes i halsen och har hostat massor inatt. Skönt att det inte blev mer av det iallafall. Fick ju gå tidigt från jobbigår när dagis ringde och sa att hon hade feber... Blev lite körigt eftersom vi för tillfället bara har en bil och den hade Stefan tagit med till Danmark... men jag fick ringa efter pappa som kom och hämtade mig på jobb och sen körde mig till dagis. Får hoppas att bilen blir fixad nu i helgen för det är hopplöst med en bil bara...
Idag gick jag upp kvart över fem för att köra Stefan till båten så att jag och barnen kan ha bilen idag... Har lite ärenden att göra... Får se om det blir Väla eller kanske stan... Var längesedan jag var i stan men väla är enklare på alla sätt....
Solen skiner oxå så man vill ju hinna vara ute och njuta lite oxå...
Ha en bra dag!!!

1 kommentar:

Linda sa...

Vad skönt att febern har gett med sig.
Så mycket som händer med barn på två år...de blir sååå stora.
Ha en skön ledig dag.
Kram Linda