fredag 16 april 2010

Snart är det fredags myyyyyys......

Bella med marsvinet Pepsi.
Himmel vad olycklig hon blev när han skulle in i buren igen...

Jepp idag blir det fredags mys på hög nivå. Alla 3 knoddarna ska på övernattning i Åstorp och jag och Stefan ska på konsert med Jill Johnson med efterföljande middag på stan. Det är över ett halvår sedan jag åt på resturang sist så jag vet inte riktigt vad jag ser fram mot mest. Så nu gäller det att hålla i pointsen och fixa lite aktivitetspoints idag så att man riktigt kan svulla ikväll... Jag slipper iallafall att slösa points på alkoholhaltiga drycker för jag har utsett mig själv som chaufför eftersom det är jobb imorgonbitti 06:45. Men det blir nog en bra helg för det är bra kolleger både lördag och söndag.
Får nog åka till Mölledammarna eller Bruces skog för dagens promenad, det är för tradigt att knata omkring här ute på landet längs med landsvägen...

Rapport om kvällen kommer snarast...

Kramar till alla!!!

2 kommentarer:

Tinne sa...

Aha nice! De ska bli skojigt ikväll! Njut nu allt vad ni kan och glöm inte CASH!!!!

Linda sa...

Jättegulligt foto på Izabella och Pepsi.
Ha en riktigt trevlig kväll!
Kram Linda