söndag 7 mars 2010

Snart en helg till ända....

Två små söta kalas tjejjer... Alice matar Bella med cheesecake... Mums!!!

Bara en timme kvar tills det är dags att ge sig mot Vallåkra och kvällens jobb... Inget betungande för det är ju jag och Linda som jobbar och då är det alltid trevligt och bra...
Igår var vi på kalas hos Rasmus som blir 14 på tisdag, det betyder att det bara är 6 månader tillas vi har en "fjortis" i huset. det skiljer ju exakt 6 månader på Rasmus och Rebecca. De hade ganska skoj åt sina småsyskons lekar i går, mne blev snabbt tysta när vi sa att för 12 år sedan var det de två som satt på det viset och bråkade om leksakerna...

Som vanligt var det en massa god mat och dryck på kalas... olika pajer och sallad med div. tillbehör. Till efträtt blev det supergod cheesecake med bär och till Melodifestivalen godis och snacks.... Jag har nog med råge överskridit mina Propoints för denna veckan... Så nu gäller det att skärpa till sig innan vägningen på torsdag....

Nu är det dags med ett sista mingel med familjen inna jag ska köra till jobb... Ha en toppendag alla!!!

2 kommentarer:

Tinne sa...

Aha de så trevligt ut. Va fin Bella var i håret, hur har ni lyckats med de? Min unge ser ut som ett troll i håret alltid oavsett vad jag gör...

Pling pling hörs imorgon, kanske vi kan käka frulle ihop och färga mitt hår :)

Storstadslivet efter 40 sa...

Hmm snart 14, usch hemska tanke.....ses ikväll/Annette