tisdag 9 mars 2010

Sjukt barn...

Snyggve och snyggve... Tinne med färg i håret
och halva ansiktet och jag totalt ovidgjord...
Men vi hade rätt kul åt våra "Grobianbilder"....


Det är Olivers tur att vara sjuk nu... Igår ringde han från skolan att han mådde dåligt så han fick komma hem... Redan igår hade han feber och den är inte bättre nu...

Tinne och Patrice var här igår på lite fika... Jag hjälpte Tinne att färga håret... Svart. Blev nog rätt bra tyckte jag...
Vi passade på att fota småkusinerna i sina fina "Pippi tröjor" som dom fått av Mormor och Morfar på sina födelsedagar i Januari....



På kvällen var det ridning för min del... Dags för ny häst, Sessan... en riktig surtant i spilltan men hur bra som helst att rida... Man fick jobba på bra så jag såg som vanligt ut som en tomat i huvudet, och var genomsvettig... man luktar inte "hallontårta". Men gud vilken skillnad på att rida i Landskrona... känner att jag lär mig så mycket mer och får ut så mycket mer av ridningen.. Hästarna är mycket tryggare och det är ett stort + för min del....

VV går sådär... Svårt att hålla mig till mina Pro points, men jag kämpar på... det fungerar ju om man bara brukar allvar....

Nä nu får jag återgå till att pyssla om sjuklingen...

Ha en bra dag alla!!!!

3 kommentarer:

Tinne sa...

Hehe. Ja tack för hjälpen :)

Vilken hemsk bild du la upp på oss, de e så man får rysningar.
Hoppas lillagrabban kryar på sig snart, de e ju snart kalas time för honom.

Ha en bra dag

Anonym sa...

Så söta småkusinerna är tillsammans.
Hoppas att Oliver snart är frisk - det verkar som om var och varnnan människa har feber dessa dagar:(
Vi ses på torsdag.
Kram Linda

Becca (who?) sa...

Glöm nte vem du skickade in i boxen för att kolla om hon var snäll!

xx
Rebecca