torsdag 18 mars 2010

Så trist...

... att vara sjuk. Men som tur är é man inte helt utslagen...

Det går ju en del energi till att jaga Bella och att försöka upprätthålla nån form av ordning i hemmet... Just nu leker Bella med sitt lilla kök och jag blir serverad den ena läckerheten efter den andra... Emmellanåt ringer leksakstelefonen och Bella måste ta samtalet... det är som att höra sig själv... Det är skönt att hon ändå är så stor att hon nöjer sig med att jag leker med henne liggandes i soffan....

Bella och Oliver i April 2008... Jag gjorde en lo av den här bilden... Finns säkert om man går tillbaka i inläggen.... Annars får jag se om jag kan hitta den och lägga ut...

Kram på er alla, ha en toppendag... Ät mycket C vitamin....

1 kommentar:

Linda sa...

Vilket superfint foto!! Jag älskar sådana. Tyvärr känns det som om de blir svårare och svårare att ta ju äldre barnen blir (iaf mina).
STOR krya på dig kram
Linda