tisdag 30 mars 2010

Mammarazzi i stallet....


Kände att trots min otrevliga förkylning att jag skulle ta och resa mig ur soffan och göra nått med mitt liv... Så jag följde med Becka till stallet för att se när hon hade markarbete med Jolita. Tog med kameran för det är rätt bra att bli filmad när man rider, då kan man själv se vad man gör bra och mindre bra... Tjejerna är verkligen duktiga... Det är Rebecca i röd fleece på grå häst...

Ja den där förkylningen... otroligt vilka mängder snor och slem en kropp kan producera... Snyter och snyter men det tar aldrig slut... Som en extra bonus har en otrevlig, slemmig, rethosta intagit min kropp oxå... Mycket mysigt... NOT!!! Försöker mota bort elendet med vitlök, nässla och C-vitaminer... Nu får det vara färdig gnällt, där är ju dom som har det mycket värre...

Min debut som "altrare" (heter det så)... En vanlig trist burk kan bli hur påskfin som helst... Ska dekorera locket lite mer tänkte jag... Sen ska det bli en fin påskpresent till någon jag tycker väldigt mycket om....


Ha det kaga... Kram!!! (chattat med barnens kusin,och lärt mig nya uttryck)


2 kommentarer:

Anonym sa...

Ah va trevligt de ska bli att få en sån fin Ask. Tack på förhand . Kram Tinne

Anonym sa...

Supersöt ask!!
Krya på dig!
Kram Linda