tisdag 9 februari 2010

Syster Yster dag idag...

2 små kussar kan vända upp och ner på ett helt rum på nolltid...


gott med fika...


Tinne och Patrice tittade in med frallor och goda semlor i förmiddags.. De skulle hämta symaskinen som de skulle låna... Vi bestämde att vi skulle till IKEA en sväng... Gick där och kollade lite, köpte nya glas, servetter, värmeljus och lekbackar till Bellas leksaker.... Sen körde vi till Max och åt lunch... Bella hade hur skoj som helst i lekrummet där...

Sen blev det Bauhaus där 2 nya blommor inhandlades... justjärnorna har gjort sitt...

Nu slappas det framför datorn en stund, sen ska det fixas middag och dras till stallet... Beckas tur idag. jag hade lätt kunnat rida idag med, det är så kul nu... känner mig mycket tryggare här av nån anledning... eller så är det för att jag inte har ramlat av ännu... Nä men hästarna är mycket tryggare och stabilare de bryr sig inte om en massa oljud och så utan de bara lunkar på... Känns jättebra... Nästa vecka är det hoppning... Inte min favvo men jag gör mitt bästa så får det bli vad det blir....

Har TGT på jobb imorgon... hoppas jag slipper bli flyttad.... Det har varit så mycket sånt nu sista tiden... det är skönt när man får vara på sin egen avdelning där man känner till både de gamla och alla rutiner...

Ha en bra kväll alla!!!!

1 kommentar:

Tinne sa...

Ja de var trevligt idag... Patrice slocknade i bilen hem och sov vidare här inne till 15.30. De får jag väl fan för inatt :)