tisdag 9 februari 2010

Älskling 44 år!!!

Blommor från jobb, fick min tulpanbukett att se ganska obetydlig ut... hrmmm....



Igår fyllde Stefan år... Det blev lite firande i miniformat med familjen... God middag och tårta... Paket blev det oxå en ny skruvdragare/ borrmaskin... En önskning uppfylld.

Tårta med ett symoliskt ljus... Jag hade inte 44 st... sorry!!!


På lördag blir det stort kalas för släkt och vänner... Önskar vid sådanna tillfällen att jag hade ett töjbart hus... Men det är ok... Stefans släkt är ju vana vid mycket folk och trängsel, värre då med de från min sida som närmast hamnar i chocktillstånd....

I vilket fall som helst så är det trevligt och mysigt att träffas allihopa... sen gillar jag att hålla kalas... Så det blir nog toppen...

1 kommentar:

Lisa sa...

Grattis i för mycket efterskott morbror!!!