söndag 21 februari 2010

Semesterstängt...

Så himla skönt... nu väntar en hel veckas härlig semester med familjen... imorgon ska jag börja med att klippa mig... har längtat så, håret har den senaste månaderna varit som svinto och halva peruken håller på att åka av när jag försöker borsta ut håret...

Älsklingen hade fixat dans Flæskesteg till middag när jag kom hem från jobb, så himla gott... Men nu är det åter dags att ta ett tag i mitt liv och göra lite kraftansträngningar för att tappa ytterligare några kilo.... Är så himla omotiverad och sockersuget är på MAX... Ja det ska bara till en stor portion envishet så går det vägen...

Stackars Bex mår fortfarande skit så det lär bli ett besök på VC imorgon med henne... Verkar som om det ska till en penicillinkur....

Helgen på jobb har varit lugn och skön, mycket tack vare min kolllega Linda tiden går så fort och allt klaffar när vi jobbar... inte en massa irritationsmoment... Tack för en trevlig helg och god mat Linda!!!

Nu ska jag sporta lite ( se på OS) innan det är dags att stänga de blå....

Över och Ut!!!

3 kommentarer:

Sonja sa...

Ska bara jobba imorgon natt, sen håller jag oxå fritt veckan ut och ganska så mycket till:) Bytt bort en natt och tagit semester 3 nätter... vill dels ha lite sportlov med killarna o dels ska jag på kurs - slå 2 flugor på smällen;)
Kram o ha en go' vecka, Sonja

Anonym sa...

Ha en riktigt härlig semester, håller tummarna på att Becka blir frisk o att ni andra klarar er från att bli sjuka.....

Kramisar Carina

Anonym sa...

Ha en bra semestervecka!!
Kram Linda