lördag 27 februari 2010

Scrappat & cupcakes....

Idag bestämde Bella att hon och hennes mamma skulle gå upp kl 05:45, alltid härligt en lördag... Särskilt som mamman legat och kollat på curling till 01:30. Men inget ont som inte har nått gott med sig... Kl 07:00 var värsta cupcakes baket igång och kl 9 serverades rykande värma crossianter till frukost...
Lite scrappat blev det oxå igår kväll...
Jag är i januari och scrappar och har valt ut biobesöket med Avatar och en dag i backen... Jag ska även lägga till Bellas födelsedag och Patrices födelsedag innan jag ger mig på februari... så jag ligger lite efter om man säger så...
Fina cupcakes, från Leila Lindholms bok " A piece of cake"... Jag har smakat flitigt både på smet och frosting och det var gott så nu hoppas jag att cupcakesen som helhet smakar ljuvligt. Jag ska sno åt mig den med lila pynt för det är äkta kanderade violer som jag köpte i Danmark i somras... Spana in mitt nya snygga kakfat....
... bara älskar fat med glaskupoler på, det är så vackert.... me love alot!!!!
Gó lördá på er alla, ikväll kommer Tinne & co på middag och melodifestival.... Najsigt värre....







3 kommentarer:

Storstadslivet efter 40 sa...

Hallojsan..vilka fina LOs du fått till. Du kan ju göra flera hemma hos mig på torsdag (ta din syster med dig) och man kommer när man kan...har ingen tid bara ni kommer efter 17...jag bjuder på fika
Kram annette

Anonym sa...

Jättefina LOs och cupcakesen ser supermumsiga ut.
Såååå fint kakfatet med glaskupan är - ett sådant är jag också på jakt efter.
Ha en bra lördagkväll.
Kram Linda

Tesse sa...

Himla grant tårtfat det där! ;)
Kul att man kan inspirera!

stora kramar