fredag 19 februari 2010

Kalasdag!!!

Hallå alla goá glada människor!!!
Ikväll var det kalas i Påarp för mamma och Hans... det bjöds på fläskfilélåda, och god snövittårta... Efter ett tag så drog jag och Belal igång "En elefant balanserade" och tro det eller ej men alla hängde på... så till sist så var det 11 elefanter som balanserde... Man måste vara lite knäpp ibland...
Tinne och co var oxå där och stackars Patrice är lite sjuk, snorig och hostig. Även Becka börjar känna sig krasslig... Ont i halsen och lite febrig... hon tror själv att det kan vara halsfluss.... men jag hoppas att hon är bättre imorgon för jag ser inte alls fram mot att spendera min lediga förmiddag på jourläkarcentralen imorgon....

En krasslig Becka och Ferdinand i kelartage...


Fläskfilélåda... en favvo sedan barnsben....



2 dagar kvar att jobba nu, sedan väntar en härlig veckas semester... Ska bli så otroligt skönt att bara vara, hela familjen... Det är vi inte bortskämda med, brukar alltid vara nått som strular så att vi inte är lediga tillsammans....


En hel fåtölj med kusiner....

Nä nu ska jag se sista perioden av hockeyn och dricka upp mitt vin sen ska det sovas på korsen och tvärsen....

God Natt, gó vänner!!!!

2 kommentarer:

Tinne sa...

Haha!!! 2/3 bilder v ar samma som jag la upp på min blogg. De var trevligt med elefantdansen tyckte jag, får bli en tradition.
Trevlig helg på er.

Anonym sa...

Tack för en bra arbetshelg!
Hoppas att Rebecka blir bra till sportlovet...vilket mysigt kramfoto av henne och Ferdinand!!
Och kusinfotot är jättefint!! Jag längtar till jag också kan ta sådana.
Kram Linda