måndag 18 januari 2010

LRK- vår nya klubb!!!

Ja då har premiären ägt rum.... Jag och Anette har varit på Landskrona ridklubb och börjat rida där idag... Vi fick varsin stor häst... min hette Vicky. Till min stora fasa var det hoppning idag... inte min favvo... men det är bara gilla läget och hoppa på... Gick faktiskt jättebra.... Kanske inte så graciöst men jag satt kvar iallfall....
Imorgon är det tjejernas tur... Ska bli spännande att se vilka hästar de får... och hur dom gillar det....
Det är ju inte lika familjärt som i Ausås och det var inte så mycket mer att göra än rida för oss... men vi kommer nog att trivas... Det är ju i vilket fall så mycket större utvecklingsmöjligheter för tjejerna....
Nu väntar en välbehövlig dusch och sedan sängen... En dag kvar att jobba innan en ledig dag nalkas...

Kramar till alla!!!!

2 kommentarer:

Storstadslivet efter 40 sa...

Tack för en trevlig måndagskväll....längtar redan till nästa ,åndag /måndagsbästisen

Anonym sa...

Kul att det gick bra fast det var hoppning. Ni kommer säkert att trivas bra där oxå så småningom....

Kramizar Carina