fredag 1 januari 2010

GOTT NYTT ÅR... 2010!!!

En av våra fyrverkerier fångade på bild...
Då är 2009 till ända och 2010 tar vid... Känns alltid bra med ett nytt år och nya möjligheter... Om varje dag är som att vända blad i livets bok så är ett nytt år som att börja på ett nytt kapitel... Har inte gett några särskilda nyårslöften, men jag ska försöka kämpa på för att nå mina mål på alla plan.
Alla beundrar fyrverkerierna... samtliga fingrar välbehållna...

Nyårsafton firades som sig bör här hemma, tillsammans med Bente och Christer, Rasmus, Sten, Annette och Louise och vi såklart.... Fondué stod på menyn med choklad fondué till dessert, men den orkade vi inte förrän efter tolvslaget... Alfie blir som vanligt helt galen när det smälls raketer, far rundor och ylar och har sig. Bella och jag var ute en stund men hon tyckte det var lite läskigt och ville gå in och titta genom fönstret istället...


Stefan i full gång att klippa ner "granhelvetet" Som han kallar det....
Idag åkte granen ut... eller rättare sagt vi eldade upp den... Bara vi tittade på den så barrade den massor och vi var ganska irriterade på att ha fötterna fulla med granbarr... Lite tråkigt, för nu åker julen ut mer och mer för varje dag.... Bara att börja längta till julen 2010, och då ska massor göras annorlunda, har fått massa bra jultips av min kollega Linda, som nog är det största "julfreaket" jag känner....
Stackars halmgrisarna begravda i barr....
Önskar alla ett riktigt gott, lyckligt, händelserikt
och framförallt kärleksfulllt
2010
Massa Kramar!!!!

1 kommentar:

Sonja sa...

Hehe, när jag ser bilderna på eran granskrälle, så är jag nog ganska så nöjd att vi hoppade över gran denna julen;)
Önskar er ett gott år!!!

Kram, Sonja