onsdag 18 november 2009

Storm ritt....

Jodå här stormas det för fullt... Fast inte nu för nu börjar det lugna ner sig rätt bra... När vi körde till stallet gick det inte fort för det blåste så mycket att det kändes som om bilen skulle välta. Väl framme så susade vinden i plåt- ridhuset så det stod härliga till... Mina nerver började såklart dansa hambo i magen och jag var nästintill beredd att låte Becka rida i mitt ställe... Men lite envis är man ju så jag klättrade upp och började på ridlektionen som för dagen var hopp.... min "favvis" NOT. Men det gick faktiskt riktigt bra... Stephen brydde sig inte alls om blåsten och blev jätteglad när vi skulle hoppa.... Jag är helnöjd... genomsvettig blev man oxå på köpet...

Nu väntar en välbehövlig dusch innan det är dags för sängen....

håll tummaran att bilen vill med mig imorgon... den funkade bra idag och igår (det är bara när Stefan ska köra med den som den bråkar, mot mig är den snäll.... hittills)

Är kanske lite magsjuka på G både på jobb och hemma... får se vad det utvecklar sig till.... Bella var dålig i fredags och Stefan idag... Jag käkar pepparkorn i förebyggande syfte... brukar funka...

Över och Ut - Rödtjut!!!!

1 kommentar:

Tinne sa...

De kanske är Svinis!

Jag tog sprutjävlen i tisdags och har mått skit sen dess, jag tror de var svinis i sprutan och nu väntar bara en lång plågsam död...