torsdag 22 oktober 2009

VAB

Ja tro det eller ej... Vi är hemma igen. Izabella har lyckats få ögoninflammation nu. Det är mycket bättre idag än för några dagar sedan men fortfarande rött och kliar. Hon är mycket lugnare och sover middag ovanligt länge så helt 100 är hon inte....

Jag vet att det är min medborgerliga rätt att vara hemma med mina sjuka barn och att det bara är jag som förlorar på det, men det har varit mycket nu så det känns ändå dumt. Stefan kunde som tur var vara hemma igår så jag kunde jobba och sedan gå på utbildning. Segt värre med 4 timmars föreläsning... säkert intressant om man hade fattat hälften...

Nu vaknade Bella och tv:n står på med förlossningskliniken.. Det första hon säger när hon öppnar ögonen är... -Titta, bebis.... Gullunge där...

Nä nu ska jag tvätta hennes öga igen så att alla elaka baskilusker försvinner, vi vill inte ha några bakslag här inte....

Ha en fortsatt trevlig eftermiddag...
Ikväll kommer Syster Yster, och kanske Annette hit och vi ska scrappa lite... ska bli så kul för det var evigheter sedan...

Kram på er!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Krya på den lilla dockan.... vi ses imorgon, det ser vi fram emot....
Kramisar