tisdag 6 oktober 2009

Mary Key...

Hade ju ett sånt party igår.... Hade först bjudit alla jag känner men det var väldigt många som var väldigt upptagna just igår... Tvingade dock hit Kim och Annette. Jag kontaktade ju försäljaren och sa att jag inte hade nått folk, men hon ville komma ändå för hon hade så mycket avbokningar... Som vanligt handlar jag fast jag inte borde för att jag tycker synd om tjejen som kommer och visar... Men det är dyra grejjor... Inte dyrare än på parfymeri kanske men jag som inte har nått speciellt krav på hudvård hade ju lätt kunnat använda apotekets grejjor.... '
Jaja gjort är gjort... och det är BRA grejjor så jag kommer säkert att ha glädje och nytta av dem...

Skulle ju på VV igår... men jag kände att tiden rann ifrån mig... Isåfall skulle jag bara hinna väga mig och inte stanna på klassen... Knappt lönt att köra 2,5 mil in till stan betala parkering... stå på vågen och få nya materialet i 5 min sedan , 2,5 mil tillbaka igen... Dessutom var VV kl 16:30 och Mary Key tjejen kom 18:30... Kanske lite tight....

Idag ska jag jobba kväll.... vi har nog fått en ny VT på jobb så det blir till att lära känna en ny gammal. Är alltid lite så inna man kommer in i det och lär känna de nya.... Vissa sjukdomar gör ju att folk blir väldigt märkliga.... Det blir säkert bra vad det lider...

Fram till jobbedags ska jag baar ta det lugnt och njuta av tillvaron....

Ha det bäst!!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tråkigt att du inte fick ihop något folk, jag missade ju dessutom att anmäla att jag inte kom, förlåt.
Jag tycker som du att det är alldeles för dyrt för något man sällan använder, jag har inte ens öppnat grejorna jag köpte sist.


Hoppas att ni ändå fick en trevlig kväll.

Kramisar
Carina

Anonym sa...

Jag hade gärna kommit om Mattias inte hade jobbat.!! Då vet du det till nästa gång :) Jenny