onsdag 9 september 2009

Vad är det för en dag... är det en vanlig dag?

...- Nä för det är Rebeccas födelsedag... Ja just idag 090909, fast för 13 år sedan föddes våran lilla Beck-smeck.

Becka och Bella 05:30 på morgonen med alla packeliketerna

Så då är man tonårsförälder oxå, jag som känner mig som en tonåring själv... hmm!

Familjen var uppe i svinottan och sjöng...

-Vi gratulerar med vackraste morronstämman, det duger ju inte att vänta tills alla kommer hem på eftermiddagen och gratulera.


Vi hade köpt, Twilightfilmen, en kimono, ridbyxor, ridfleece, ridhandskar, ridstrumpor och ett paraply, samt ett hemma scrappat kort med en 500kr i.Framsidan av kortet till Rebecca. scrappat i all hast efter jobb igårkväll.
Kortet inuti, stämplar från Magnolia....

På lördag blir det kalas för hela tjocka släkten.... Då fyllar vi lilla huset till bredden, men är det hjärterum så är det stjärterum... Det är så roligt och mysigt att träffa alla... Sen hade det varit kul om köket varit klart men så är det inte och det är bara att gilla läget. Förhoppningsvis kommer folk hit för att fira Rebecca och inte inspektera huset.... Ja, jag vet det är jag som är tramsig, men det stör mig när allt är så halvdant...
Skit i det, nu är det dags att svida om... Stallet väntar och markarbete står på schemat... ska bli kul....
Hejsan svejsan!!!!



3 kommentarer:

Tinne sa...

Davs!
Kan ja också få så många presenter när jag fyller år nästa gång. Tänkte låna Stefans släkt när de e kalas nästa år så jag kan få massor av paket :)
Ramla inte av hästen nu.
Förresten kan man beställa scrappade kort av dig? ja behöver ett när Albin kommer...
bye bye

Anonym sa...

Grattis Becka! Nu förstår jag varför du såg så trött ut imorse när du cykla iväg till skolan...Jenny

Anonym sa...

Ha det bäst. Och Grattis till Becca-bus. Önskar jag kunde varit på kalaset, men får fira ifrån London istället :) Kram på er alla!!!