söndag 6 september 2009

Trött, tröttare. tröttast...

Egentligen skulle jag krupit till kojs nu, för mina ögon vill inte vara öppna mer... Men man måste ju kolla farmen... Viktiga saker det där...

Ser inte alls fram mot VV imorgon, funderar starkt på att använda mitt "slippa vågen" kort.... Idag blev det helt åt skogen alldeles... När jag kom hem från jobb hade Stefan gjort lunch, nån form av omelett med vispgrädde och grejjor... sedan bakade vi muffins och åt några av dem, fika hos Kim och Micke, mera kakor och sedan ett orginalmål på MAX till kvällsmat.... spelar ingen roll ur jag bär mig åt... det lär bli + på vågen.

Men nu jäklar är det slut på tramset... Fro.m imorgon är jag sveriges mest exemplariska viktväktare... inte en point över 23 ska stoppas in här inte... Jag SKA nå mitt mål... -10 kg till jul annars jäklar i det.... blir jag sur...

Nu ska jag skrubba tänder och hoppa i säng... Imorgon är jag ledig, ska bli sååå SKÖNT!!!!

God natt alla kompisar!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Kom igen o ta nya tag....
Du kan om du vill...

Kramiz Carina