tisdag 22 september 2009

Busfabriken...


Idag var det lovdag/ stängt både i skolan och på dagis. Vi valde att spendera delar av dagen på busfabriken, tillsammans med Kim, josefine och Louise och Tinne och Patrice. Bella tyckte det var toppenroligt och for runt som en virvelvind i alla lekgrejjorna....
Även en annan kravlade runt i tunnlar och gångar och mer än en gång var det risk att fastna...
Ikväll var det stallet för Beckas del... hon fick sin sköthäst Fantasy att rida på, så hon var gladare än gladast... Det gick riktigt bra... Imorgon är det min tur att rida... Har valt en häst som heter Batcha, en liten utmaning kan jag tänka...
Är fortfarande trött och hängig men inte så särskilt sjuk... Känner mig bara trött och kass, inte kul alls... Det är bättre om skiten bryter ut så att man med gott samvete kan kurera sig och komma över det hela... Istället ska man gå här vecka in och vecka ut och må taskigt.... Bläää
Nu ska jag ängna mig åt dagens höjdpunkt... gå och lägga mig..... Go`natt

1 kommentar:

Tinne sa...

Ja de var skoj på busfabriken, dit åker jag gärna igen.
Ramla nu av hästen ikväll :)