onsdag 23 september 2009

15 år!!!


Just idag har jag och Stefan varit tillsammans i 15 hela år... Det trodde jag aldrig när vi precis träffats... Firade inte det nått särskilt, sparar det till helgen...


Vaknade i morse med feber, svidande hals och snorig nos.... Mindre kul.... Fick sjukanmäla mig och ringa dagis att Bella inte kom...
Egentligen är det dumt att man inte får ha barnen på dagis när man är sjuk... Det är ingen lek att jaga en livlig 1,5 åring när man mår som en skit.... Blev en del läsa bok och många goda mutor... Till sist somnade hon för middags lur och då passade även jag på att snarka en runda i soffan.
Men såklart hade man fått ha barnen där när man är sjuk så hade det säkert missbrukats av någon...

Förresten så har jag permanentat håret... inte idag utan i torsdags... Men jag var duktig och fotade, men sen lade jag aldrig ut bilden... Ha överseende med fotografen, är inte så lätt att fota sig själv utan att se ut som en grobian...
ny pentad

Hoppas man piggnar till innan helgen... en romantisk weekwnd är inplanerad, med vinprovning och hotell och hela kittet... Barnen är utdelade och allt fixat...
Var ju på VV i måndags oxå... + igen... bar 0,3 kg men ändå... Kan vara att det blev både pizza och dansk flæskesteg i helgen... Blir väl en del extra även denna helgen... Tur att man har sitt "slippa vågen" kort att ta till...
Nu ska jag ta en Ipren sedan ska jag sova och hoppas på att bella har en lugn dag imorgon...

Kramar till alla!!!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis på er 15-årsdag!
Snygg frissa! Tror aldrig jag sett dig permanentad tidigare.....
Krya nu på dig, så att du är frisk till helgen så att ni kan njuta ordentligt.....

Kramizar....

Anonym sa...

Grattis! jenny

Anonym sa...

Grattis på er 15-årsdag!! Du passar i permanentat :) Nu får du se till att krya på dig. Vi kanske ses i slutet av Oktober när jag kommer hem en runda. Kramar

Anonym sa...

Grattis till era 15 år!!!
Krya, krya på dig! (håller med dig att man borde få lämna barnen åtminstone några timmar om man är dålig själv, man blir ju inte bättre av att jaga de små trollen...)
Kram Linda