måndag 31 augusti 2009

Skit oxå!!!

Jag rekommenderar inte 2 dagars party och sedan vägning... Vågen visade + 0,7 kg... himla retligt faktiskt....
Får väl skylla mig själv, jag har ju själv stoppat in både det ena och det andra i foderluckan...

Ikväll var jag och Rebecca hos Annette och Moa och planerde vår Stockholms resa. Vi ska till stockholm i november och titta på Stockholm Horse Show... Vi har både bokat biljetter till showen och bokat hotellrum, så nu är det ingen återvändo... och det vill vi inte heller... Annette bjöd på supergoda "nyttiga" pannkakor, som jag klart sabbade med sirap och grädde... Men gott var det.

Har varit så trött idag, det märks att man är en ovan festprisse... En dag kvar att jobba sedan är jag ledig 1 dag innan helgens jobb tar vid... Har s.k TG tur imorgon... får hoppas att jag inte behövs nån annan stans utan får stanna på min avdelning där jag trivs bäst och känner att man gör nån nytta....

Ha det bäst alla, så höres vi!!!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Kämpa vidare! Vi gör det tillsammans Karolin!
Jag hoppas också att Du får stanna på vår avdelning imorgon.
Vi ses.
Kram Linda.

Anonym sa...

Det var väl lite väntat med ett bakslag, kanske konstigt annars. Ta nya tag nu så är de 0,7 plus lite mer kanske borta tills nästa vecka.....

Kramizar Carina

Tinne sa...

Ojoj! Ge inte upp som jag. Men man måste ju få ha lite roligt och festa till de ibland :) Party on dude!
Vad ska du göra på din lediga dag? Jag har ett förslag, en långpromenad i Pålsjöskog, med oss!

Jobba lungt

Storstadslivet efter 40 sa...

Jaja..det e bara till att ta nya tag /Annette