måndag 17 augusti 2009

Ångest...

... usch jag vill inte alls väga mig imorgon... Känns som om det kan peka helt åt fel håll imorgon... Har ju lyckats peta i mig lite sånt som jag inte borde... Blev för många points idag... Stefan hade sparat middag till mig när jag kom hem ikväll och jag var så hungrig att jag åt alltihop (hemgjord pyttipanna) försökte göra det hela lite nyttigare med en tomat i klyftor... Hmmm tror ni det hjälpte????

Blir stressigt imorgon... Jobba till 15, hämta Bella.... Hem och vända sen till VV kl 16:30, med Bella om inte Stefan hinner hem ( vilket jag inte tror), sedan direkt till stallet där Rebecca ska rida terminens första lektion 17:40 med tillhörande teori på 45 min. Som tur är får Rebecca åka till stallet med Annette så hon kommer i tid iallfall. Lär ju inte vara hemma förrän sent på kvällen.... stress, stress,stress....

Jag ringer dig imorgon Linda så vi kan bestämma tid...

Nu ska jag iallfall ha lite skönhetssömn.... Sov gott!!!!

2 kommentarer:

Storstadslivet efter 40 sa...

Ta det lugnt...det lönar sig inte att stressa upp sig för det brukar lösa sig till det bästa...Lycka till idag

Anonym sa...

Hoppas att du har hunnit stressa ner, Karolin.
Det gick ju bra idag, så länge det går neråt....Nu kämpar vi vidare en vecka till och sedan kanske det kan bli lite lättare att fördela och hushålla med pointsen...(hoppas kan man ju)
Va söt Isabella är o mycket spring i benen har hon:-)
Kram Linda