måndag 24 augusti 2009

- 2,1 kg

Jippi... Jag har fått min första stjärna... Bara 7 kvar innan jag är färdig.. Hihi!!!
Kändes toppenbra... hade ingen aning hur det hade gått... Har helt bojkottat vågen hemma, jag blir bara fixerad av den...

Är helt slut ikväll.. var uppe och nattade Bella, och ville bara stänga ögonen och sova... Men kaffet väntade här nere och en dusch är inte helt fel heller, så det var bara att pallra sig ner...Ska till tandläkaren imorgon med min spökande tand, hoppas de kan fixa dn en gång för alla nu så att den inte får kosta en massa mer....

Nu kom kaffet.... Hörs och ses!!!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis! Det här är bara början, håller tummarna fortsatt för dig o din kamp.
Hoppas det blir bra med tanden oxå....

Kramiz Carina

Anonym sa...

Gött!! // Jenny

Anonym sa...

Jag är riktigt imponerad av -2.1, det är kanonbra, precis så vill man att det ska gå.
Ha det bra på Din lediga dag och hoppas allt ordnar sig med tanden idag.
Kram Linda

Anonym sa...

Grattis till 2,1kg. Bra jobbat!!!
Stakars dig som ska till tandläkaren, ska tänka på dig.
Kram på sig!

Storstadslivet efter 40 sa...

STORT GRATTIS!!!!!!!

Anonym sa...

grattis till första stjärnan vännen =) Det är du väl unnad.

kram Sanna