tisdag 14 juli 2009

Tillbaka till evigheten....

Så då är man tillbaka i rullorna igen... Började kl 13 idag till 21:15. Trodde jag skulle få mina nya arbetskläder, jag vet ju att de finns där det gjorde de redan innan jag gick på semester och Hemvården har redan sina.. men icke sa nicke, inga arbetskläder förrän efter semestrarna. Kanske lika bra det, vet ju inte om de passar, jag provade ju ut dom i mars och det har ju gått lite tid sedan dess (en del fikor oxå...).
Ska ju börja på viktväktarna med en arbetskamrat när hon har semestrat klart... längtar redan... ska bli så skönt att ta itu med mitt liv och min förslappade kropp... jag behöver definitivt den peppningen man får genom viktväktarna, skit samma att det kostar pengar bara jag förlorar kg...
Så skynda dig hem från Gotland så vi kan köra igång...

I vilket fall som helst så var det rätt skönt att börja jobba igen... Kan bero på att det inte var så länge sedan jag gick hemma... Man kom snabbt in i rullorna igen, och jag tror att jag kom ihåg allt utom flaggan... Men jag ringde till "Natten" så dom får ta ner den...

Nu ska jag natta mig själv... 2 dagar kvar att jobba innan 3 dagars ledighet... Gottmos!!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej, hej. Sââ fint ert kök har blivit (har ju inte sett det gamla, men fint är detta iaf).
Jag längtar oxâ till vv-starten. Vad säger du om att börja nu i slutet av juli? Känner att det kanske är lika bra att börja ganska sâ snart. Nästa vecka är jag tillbaka pâ jobbet sâ dâ kan vi kanske kolla ngn tid som passar oss.
Ha det bra!
Kram Linda