lördag 25 juli 2009

Midnatt...




... ännu en gång har det blivit midnatt och jag har inte kommit i säng. Jobbade till 21 sedan hem och scrappa... Blev så sugen på att skapa lite och behöver ju snart ett kort tlll en speciell liten tjej.
Innan idag var jag och barn en på Väla, behövde lim till kommande alster... Det blev lite mönstrade papper oxå och chipboard... Lunch på McD, ingen hit men fullt ätbart...

Gick bra att jobba, flyter på bra när jag och Linda jobbar, lyckas hålla ganska lugn stämmning vilket är bra för både oss och de gamla. Är skönt att jobba helg, när det är lugnare.

Layouterna ovan är inte från idag utande scrappade jag på semestern om natten när alla andra sov...

Nu ska jag sova, har ju bestämt mig för att cykla till jobb imorgonbitti om vädret tillåter... så håll tummarna....

3 kommentarer:

Anonym sa...

Finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder......
Hoppas du kommer iväg på cykeln.

Carina

Tesse sa...

Herregud vilka fina grejer du gör!
Precis så jag kommeri håg Becca från när hon var liten :)

Kramar från oss!

Anonym sa...

Att dem 2 lunsarna har varit så små, de hade ja nästan glömt... Vilken dag har du tid att lära mig scrappa lika fint som du?
Ses imorgon!