tisdag 21 juli 2009

KuliJuli...

Hela gänget av artister, Bla. Maja Gullstrand, Marianne Mörck, Christina Lindberg, Håkan Brinck, Martin Svensson och Danne Stråhed...

Vårat gäng i gröngräset... Stefan, Carina, Oliver och Lennart, Liten Bella skymtar oxå...

Då har man varit på Kulijuli oxå... Har tänkt på det många gånger men det har aldrig blivit av innan... Det var himla trevligt om än trångt... men et ska ju vara mycket folk på sånt där... Fint att de ordnar det helt gratis för folk, bara sittplatser som kostade en slant...

Men ska jag gå igen så ska jag ha en stol och en fika korg med mig... Nu satt vi på en filt på gräset och jag lovar att jag hade kramp i baken...

Bella sprang runt och charmade åt både höger och vänster... Blev bjuden på kanelbulle, körsbär och vindruvor av andra som picnicade...

Becka var måttligt intresserad och ville mest hem hela tiden...

Fick våra bättre bagagnade mobiltelefonner oxå, så nu ska man svära över den ett tag innan man lär sig... Men jag behövde en annan än den jag hade för ljudet funkade bara när det själv ville på den...
En morgon till sedan en ledig dag. Idag kom min kollega Linda tillbaka från semestern, men bara ett kort gästspel innan hon ska semestra igen... Men det var himla kul att jobba ihop igen, vi fungerar bra tillsammans. Vi bestämde att på måndag drar vi igång Viktväktarna... jag ser fram mot starten jättemycket, det känns lite som nu eller aldrig....

GOD NATT OCH SOV GOTT!!!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Haha! Du har varit på tant & gubb tillställning! Haha!! Haha!!
Jag håller med Becca, vi drar nån annanstans.....

Puss & Kram
CooleMoster

Storstadslivet efter 40 sa...

Kan förstå Becka men förstår även dig...en fikakorg med gott i är inte fel
Annette

Anonym sa...

Alltid trevligt att jobba med Dig, Karolin. Tur att vi har helgerna ihop.
Kul i juli har jag också gått och sneglat på i åratal, får se när man kan få tummarna loss och ta sig dit.
Kram Linda