söndag 19 juli 2009

Fin present från skogen...

Hittade just 2 små fästingar som hittat en trevlig plats i min "navel"!!! Fick dock ut de 2 odjuren hela med huvud och allt... Dränkte naveln i handsprit... Håll tummarna att jag slipper Borelia nu bara...

Såg rätt kul ut när jag bad Stefan hjälpa mig... han såg helt förskräckt ut och visste inte vad han skulle göra, sa bara - Men, vad fan, då måste jag ju ta i dom...
slapp dock han fick hålla rätt på bilringarna så plockade jag själv ut dom... Sedan har Stefan och Oliver spenderat en bra stund med att gå igenom varje millimeter av sina kroppar efter odjur...

1 kommentar:

Helene sa...

Härligt att kika in hos dej, du är så duktig på att uppdatera. Köket ser sååååå fint ut. Ska bli riktigt kul att hälsa på när det är klart. Vi hörs och ses, kram på er allihopa!