söndag 24 maj 2009

Söndag...!!!

Sitter här med den andra koppen kaffe... bara jag, Izabella och Oliver vakna... Lika bra att de andra 2 får sova tills de vaknar.

Var på kalas igår för Evelina, hos Micke... Kul att se hur han bor. Fin ljus lägenhet på 3:e våningen. Jag skulle dock inte vilja byta, jag är definitivt ingen stadsbo... får rysningar av bara tanken på att bo sådär... Skulle gärna flytta längre ut på landet eller varför inte ut i skogen nånstans... Tänka tt ha naturen så tätt på, kunna gå en skogspromenad utan att först köra dit med bil... kanske en liten sjö att fiska i... Så ska jag bo när jag blir gamal och inte har barn hemma som vill vara nära sina kompisar...

Jaha det var dagens verklighetsflykt...

Vet inte vad denna söndag har att erbjuda, Oliver har redan börjat tjata om att få leka med kompis... Jag har ett berg av tvätt som jag borde brottas med... men jag vet inte... Kanske en liten utflykt med picnic nånstans kunde vara en bra avslutning på helgen innan det är dags för en ny vecka...



Bilen står fortfarande strandad i Åstorp... får ta tag i det imorgon och ringa verkstad så den kan bli fixad... Hur vi ska få den till verkstad vet jag inte ännu, men det löser sig, den går ju att köra i värsta fall men det är inte att rekomendera... Vill bara får den fixad så fort som möjligt för det är värdelöst med bara en bil.... Ja ja gnälla gör ju ingen nytta direkt så det kan jag ju lägga av med...

Ha en härlig söndag alla..... Kramar från mig!!!

1 kommentar:

Sonja sa...

...då har vi samma verklighetsflykt du o jag, hehe...

//Sonja