söndag 26 april 2009

Vårmarknad...

Började med frukost hos Lennart och Carina som brukligt.... Sedan ett par varv i marknadsmyllret... Det blev lite strumpor, "foppatofflor" till Bella, Fox tröja till Oliver.... Lite brända mandlar och en munk slank visst oxå ner...
Sedan tillbaka till Lennart och Carina för kissepaus och vätskekontroll... så är det när man har en bar i vardagsrummet... jag passade på att ta en lur på soffan... När jag vaknade var där säkert 20 man i lägenheten... bara att resa på fläsket och hälsa fint... Lite mer marknad efter det... då blev det ny plånbok till Stefan, den gamla var bara 13 år gammal och mer söndrig än hel, Bella fick en supersöt klänning och mammelucker...
Sedan blev det buffé på Thaigården... gott...
Några öl och turk-shots till i gubben sen blev det hemfärd... Alla utom jag (chaufför), somnade innan vi lämnat Höganäs...
Kollade Rocky Balboa när jag kom hem... men somnade innan den var slut... som vanligt...

3 kommentarer:

Anonym sa...

köpte du inget till din förkylda syster? de var taskigt.

Helene sa...

Mysigt med marknad! Åhhh, mamelucker!!! Har du kommit igång med sunda livet igen? Jag är gärna med och peppar dig :-) Min och Johannas månad är klar på torsdag morgon. Har inte ställt mig på vågen en enda gång så det ska bli väldigt spännande. Kram

Caroline sa...

Vilken härlig, sprudlande sida du har. Blir alldeles lycklig av alla blommor!