fredag 24 april 2009

Fredag!

Härligt värre... solen skiner, magen är mätt... har precis grillat fläskfilé, grekisk potatissallad och tzatziki... Värre kan man ha det...

Är ledig nu lör, sön och mån... skönt... Även om jag inte kan klaga på jobbet, det är lugnt värre... iallfall i jämförelse med det jag gjort tidigare... Idag var jag på en annan avdelning eftersom jag var övertaligoch det var ännu lugnare...

Imorgon blir det Höganäs marknad... har lovat ungarna det, men mest känner jag för att ligga rak lång i min baden-baden och jobba på brännan ( okej, jag ska vara ärlig... den grisrosa nyansen då) Kämpa med köket och grejja i trädgården står oxå högt på listan... Men mysig och god frukost hos Lennart och Carina och ett par varv på marknaden är ju inte helt fel det heller...

Ikväll är Olivers klasskompis, Rebecca med i talang på tv 4 kl 20:00 kolla in det... hur söt som helst...

Nu ska jag gå och diska i lilla handfatet på dass innan det är ryggläge i soffan... Fy för vad jag är effektiv...

Kramar på er alla!!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tja!
Blir de några fynd på marknaden? Själv har jag åkt på förkylning. Raffe o Henrik är och fiskar torsk, så jag o Patrice får sitta här och snora själva, tror jag har lite feber också. Ha de så skoj, dude!

Anonym sa...

Vilken tur att Du var på jobbet idag, Karolin. Du vet varför, tror jag. Hoppas att matkursen var givande:)
Linda