söndag 1 mars 2009

Söndag....igen!

Helgen har varit lugn...
I fredags var jag på Väla 2 ggr... först på fm med Annette, vi kollade i affärer, fikade... jag handlade en blus och ett linne på Gina Tricot och Annette sprang somm ett skållat troll i affären och letade rätt storlekar till mig...
På em när Stefan kom hem villle han och köpa byxor så det blev en snabb tur till Väla... Efter det blev det Kina mat som vi tog hem...

I lördags kom vår gamla granne på besök, han var i krokarna... Har inte träffat honom på jättelänge och det är ju egentligen hans exfru jag/ vi är kompis/ ar med... Men men... vi drack kaffe och pratade skit i några timmar... jag fick en bukett blommor och barnen varsin godis påse...
På kvällen hade Rasmus 13 års kalas i Höganäs, så vi var där och åt och drack gott... Tittade på melodifestivalen och hade allmänt trevligt... Oliver hade så trevligt att han stannde över natten till idag...

Idag var det Vasa loppet... måste ses... Vet inte varför, jag har aldrig stått på ett par skidor, men jag måste se det varje år ändå... Och jag kommer på mig själv med att sitta där och småle och se allmänt nöjd ut... så jag tycker nog det är kul... Sen var det underklädesparty hos Carina... Vilka fina underkläder det finns... det var ganska dyrt men när man får så bra service och får provat ut exakt rätt storlek så är det värt det... Det blev 2 olika sett med BH och trosa... Gudars så piffig man ska bli...

Annars har det inte hänt nått... Köket står still.... Pust och stön...

1 kommentar:

Storstadslivet efter 40 sa...

Tackar själv för en trevlig fm på Väla...riktigt kul hade jag och glad e jag för att jag var till nån hjälp.
Kram Annette
Ps. promenad på ons???