fredag 20 mars 2009

Sjukstuga!

Har ju varit allmänt kass här sedan i tisdags.. Trodde att det var omställningen till LCHF-kost, att jag hade abstinensbesvär efter socker... Men igår kom Becka hem från skolan med feber och har mer eller mindre sovit sedan dess... Bella är dålig i magen precis som jag och Oliver har ont i magen... Så det lutar åt att vi faktiskt är sjuka på riktigt...

Jag är iallfall mycket bättre idag... Känner alltid efter att vi varit sjuka att det känns som om hela huset är fullt av bakterier och jag vill tvätta och städa allt... Vädra en massa... Så det är väl det jag ägnar mig åt idag... En citygross runda ska oxå klämmas in för det ekar i kylskåpet... Sen har jag en liten plan att jag ska fixa iordning på framsidan och plantera lite penseér och påskliljor...

Nä nu ska jag passa på att vara lite effektiv medan Bella sover...

Ha det bäst!!!

3 kommentarer:

Storstadslivet efter 40 sa...

men lille vän...har ni varit sjuka på riktigt??? Skönt att det inte var kostomläggningen =)
Ses och höres Annette

Anonym sa...

Krya på er! Vinkvink från andra sidan

Anonym sa...

tjoho