lördag 17 januari 2009

Vårkänslor...

Kom äntligen in så att jag kan ändra bakgrund i bloggen... Kände för nått färgglatt och vårlikt. Ja, jag vet det är evigheter till våren men man kan väl få längta...,
Nu har vi tömt så gott som hela köket... men inte börjat riva än...

Jag ska ta en förebild och lägga in... när allt är avröjt och klart, så att man riktigt ser hur skabbigt det är...

Så länge kan jag visa några bilder från vårt sovrum som är det senaste renoveringsprojektet i huset... det saknas några kontakter annars är det klart...
Bilderna visar vår del och Izabellas lilla höran i väntan på ett eget rum.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Va fint det blev. Här är det riktigt vår väder idag. :D

Sonja sa...

Supersnyggt sovrum!!!

/Sonja

Helene sa...

Wow, vad snyggt. Har vi inte lite samma stil? Fast du är lite tuffare och jag mer romantisk *hahaha*