tisdag 27 januari 2009

Nya alster!!!

Igår trotsade jag svällande tvätthögar och diskberget och satte mig och scrappade... hela 2 LO,s blev det. Den ena till Annettes tävling och den andra var ett önskemål från Oliver... Får be om ursäkt för den dåliga bildkvaliteten, de är mycket finare IRL.

(till Annette, Jag har scrapliftat din Lo "snart tonåring". Publicerad i din blogg den 19 sept-08)

Den andra är från Olivers första besök på Jutan i helsingborg...
Papperna fick jag av Sanna i en RAK. Den lilla almanackan är en idé från Mirabyll. Men jag har designat
denna själv och ringat in datumet för händelsen...

2 kommentarer:

Sonja sa...

Oj vad fina, gillade den översta speciellt mycket:)
Måste få scrappat lite snart... har knappt scrappat alls i år!

Kram, Sonja

Storstadslivet efter 40 sa...

kul att du ställde upp i min lilla tävling