söndag 16 november 2008

Lugnet själv...

Helgen har varit väldigt lugn... har inte gjort så många knop, vilket kan vara skönt ibland. Izabella är förkyld och har feber så det har varit mycket gnäll och låååånga nätter. Febern är borta nu så nu ska det väl bli bättre. Även Rebecca har haft en släng feber.

Stefan var på firmafest i fredags... skulle komma hem tidigt " in my dreams", jag hämtade honom i stan i lördags morse kl halv sex!!! Gamla gubben, vara ute och ränna sådär.

Pysslade lite igår... det kliade så i fingrarna, och det är så himla skönt att få vara lite kreativ. Det är till 2 skissutmaningar på scrappat... ( jag vet inte hur man gör lännkar, fast att du visade mig Annette). Den ena med Bella blev jag riktigt nöjd med, var en kul skiss att jobba med. Den andra blev sådär... lite naken för min smak men det får bli det, det blir.

Jag har oxå vunnit min första utmaning, med mitt ojuliga julkort... Jag och Ingela fick delad första plats... superkul... för det var hård konkurans....




















Nu är det dags att inta loppelådan och invänta ännu en gryning... Det är då vi går upp jag och Bella... eller egentligen långt innan för det gryr inte förrän vid halv åtta...

Ha det bäst!!


2 kommentarer:

Sonja sa...

Ja grattis till vinsten som sagt:)

Glöm inte o skicka in dessa två du gjort... superfina!!! Du är verkligen duktig Karolin - du har väl inte hållt på så himla länge heller?!?

Vara ute till halvsex på morron... hm... frågan är om han inte hade fått gå hem då?! *asg*

//Sonja

Sonja sa...

Hej igen:)

Tack för dina rader hos mig! Blev lite nyfiken... vad är det för raser i er hund?
Oavsett vilka så är det riktigt kul att ha kontakt med andra ägare, speciellt om man som du haft en kull:) Tror dom flesta skulle uppskatta en träff:)

//Sonja