tisdag 7 juni 2016

Rensar i röran!

Idag är det kvällspass på jobb, jag och kollegan ska öva på att fira midsommar.

Körde ett lass "mög" till tippen idag! Det lär ju inte förflytta sig dit av dig själv. Jag tycker det är oerhört stressande att ha det såhär rörigt, känns som om jag inte har nån rätt att bara sitta ner och koppla av när det ser ut såhär. Finns ju ingen mysig plats att sitta på heller när trädgården ser ut som en soptipp.
Men nu är iallafall ett lass borta. Mitt mål är att köra till tippen 2 ggr till innan veckan är slut.
Jag gillar att sätta upp mål, då får man checka av när nått är klart och kan lägga det bakom sig.

Tror samtliga i denna familjen behöver dras i öronen och sluta stöka hela tiden. När ingen bryr sig, orkar inte den som faktiskt bryr sig heller längre.

Ha en fantastisk tisdag, det tänker jag ha... 

Inga kommentarer: