fredag 8 april 2016

Jag tror jag blir galen...

Fast å andra sidan är det ju rätt svårt att bli nått man redan är...

Bil skrällena fortsätter att jä-las.
Volvon ska bli fixad på måndag, 2 hjullager och ett relä, sen ska den vara "fit for fight" igen... Så länge det varar.

Seaten skulle jag kunna sälja för en tia. Mannen vill dock ge den en chans till.., Möget står ju bara i vägen.

Saaben började kiva igår när vi körde hem från stan... ingen tomgång. Så fort man släppte gasen så dog bilen. Så glad att mannen var med och körde, jag hade parkerat möget och gått hem.

Känns lite som om vi drabbats av dålig karma. Men jag kan inte riktigt komma på vad vi gjort för ont för att förtjäna det. Kanske för att jag är en jäkla gnällröv när det finns så många som har tusenfalt värre problem. Men som alla står man sig själv närmast.

Några timmar kvar innan ledig helg... Så skönt!!!


Inga kommentarer: