tisdag 15 mars 2016

Tidsoptimist!

Normalt är jag den som kastar mig in i sista sekunden, men idag missbedömde jag tiden totalt och sitter alltså på gymet 50 min innan mitt pass börjar. 
Såklart kan man ju ta sig en sväng i gymmet eller på nått löpband eller liknande medan man väntar, men jag är extremt otränad just nu och känner dessutom av lite allergi främst i luftvägarna, så det är bäst att ta det lite lugnt i början.
Får se hur det går.

Igår städade jag mitt bankkonto. Hade en massa onödiga saker jag betalade till. Sånt man blivit pålurad av försäljare och sånt man inte använder men ändå betala för varje månad.
Resultatet blev att jag sparar 15528 kr på ett år genom 3 telefonsamtal. Känns ju inte helt fel.
Idag städade jag lite till och hittade nästan 3000 kr till att spara! Alla bäckar små.



1 kommentar:

Tinne sa...

Åh det var bra städat!!!
Ska kolla igenom mitt också nu :)

Ses imorgon
Love ya!! 💋